Sunday 8 April 2012

HELO !

hm . lame tak update blog . rindu sangat . hari tu setting blog sikit pastu aku tersala tekan abes rosak blog aku naseb baek dah okey . : ) hm , tak tahu nak citer ape . but now idop aku okey je bersame bie . ktorg happy together . bile ktorg lepak , ktorg suke berilusi . haha . bie r mengarut aku pun layan jela join skali . tp best jugak la . bie suke cakap aku nie berfikiran pendek . memang lah dah name pun aku BUDAK lagi . : p feeling je kan . haha . tp sejak due menjak nie bie suke mara-2 . tak tahu pesal . tp takpe aku tak kesa . ( : hm , btw aku dah benti kerja . takde kerja dahhh . now nga carik . takde duet doe . susa la camnie . hari-2 takde duet . tp takpe la . harap-2 satu hary ntie dapat kerja . ( : resault SPM dah lame keluar tp aku tak pergi amek lg sebab dah tahu dah aku fail so for what nak perg amek . bazir mase je . tp mak aku suruh amek jugak . er . terpakse amek jugak . : /


MOOD : OKEEY JEEEE . (:

No comments:

Post a Comment