Wednesday 13 June 2012

haihhh , lame tak update blog . malas gila kod . haha . hidup okey je . tak ada apa masalah . cume ada satu hari tu hubungan aku dengan bi hampir hampir putus . erghhh ! bie ahhh ! aku macam tak percaya . tapi alhamdulillah , ktorg still together untill now . pasal kerja ? hari tu dah dapat dah tapi kerja sebulan je . haha .penattttttt ah ! tak larat . so carik ah kerja lain . untill now tak dapat lagi . shittt ! tapi tak apa . insyaallah satu hari mesti dapat . cuma perlu bersabar saja .aku dengan bie . okey je . torg ingat nak nikah . tapi nak kena carik kerja dulu . hehe . tak apa . besabar dulu . insyaallah kalau ada jodoh ade ah , kalau tak ada redho aja . tak yahu kenapa rasa sayang dekat bie teramat sangat . kuat sangat feel aku kat dia . tapi aku brasa tak apa kod sebab aku tak bertepuk sebelah tangan (; bie sambut tangan aku .hewhew . tengok (; ah picx baru ktorg . arghhh ! he so cute . okey that's all (;
MOOD : HAPPY (;

No comments:

Post a Comment